Nem vagyok betörő, de bohóc az vagyok! Portré Herczeg Zoltánról.

2016.03.26 21:48

Szórd szét kincseid – a gazdagság legyél te magad.

Tökéletes nap. Ez a mai ez az volt. Alkottam. Ettem. Hasznosat alkottam örömmel. Finomat ettem. Jó emberekkel találkoztam. Ennél jobb nem kell. Szerettem és szerettek. Ilyen egy tökéletes nap.
Nyűdd szét díszeid – a szépség legyél te magad.

A türelmetlenség a legrosszabb, a megbocsájtásra való készség a legjobb tulajdonsága. Ha szuper képességet kellene választani akkor egy érdekes képesség birtokában lenne. „ Ha megőrizhetném mindig a nyugalmamat az jó lenne. Az egy szuper képesség. Az örök nyugalom.”
Feledd el mulatságaid – a vígság legyél te magad.

Hülye járások „sportágban” világbajnokságot nyerne. Ha az életéről filmet forgatnának A Herczeg meztelen címet adná neki. Egy jelmezbálban világhírű divattervezőnek öltözne. Titkos ügynökként a hcg001 fedőnevet választaná, mellyel hamar lebukna. A sakkban fehér király lenne. Azon, hogy milyen hobbijai vannak az elmúlt években sokat gondolkodott, végül is a koncertre járásra jutott.
Égesd el könyveid – a bölcsesség legyél te magad.

Ha tárgy lenne akkor tükör lenne. „ Tükör, hogy visszatükrözzem mindenkinek saját magát, hátha tudnék vele segíteni az önértékelésükben. Mindenki a szemembe nézne és meglátná benne saját magát...Szeretek írni.” Ezért vinne papírt és ceruzát, hiszen ha egy lakatlan szigeten egyedül lenne akkor jönnének a gondolatok, hogy mi a fontos az életben és mi nem.
Pazarold el izmaid – az erő legyél te magad.

Ha minden embernek adhatna valamiből egy darabot akkor a szívéből adna. Kiskorában bohóc és betörő akart lenni. „Nem vagyok betörő, de bohóc az vagyok. A bohóc megnevetteti az embereket. Nagyon mélyérzésű, valójában szomorú, de kifelé vidám ember. Kettős természetem van, mint nekem.”
Oltsd ki lángjaid – a szerelem legyél te magad.

Ha mesét írna a Szeressétek egymást gyerekek lenne az utolsó mondata. Csak a szeretet van! Én szeretnék a földgolyón a legnagyobb/legjobb szívű ember lenni. Ez egy jó rekord lenne. Sokat kellene dolgozni rajta.
Űzd el szánalmaid – a jóság legyél te magad.

A béke, a megbocsájtás és a szeretet ünnepét vezetné be. Ha rajta múlna, akkor minden napja ünnepnap lenne az évnek. Ez a három dolog váltakozna.
Dúld fel hiedelmeid – a hit legyél te magad.

Amerikai kaland.” Csak így emlegeti az Amerikában eltöltött két és fél hónapot, amikor is új életet szeretett volna kezdeni, végül is úgy döntött, hogy itthon kezd új életet. „Minden tud inspirálni. Az élet inspirál és ebben minden benne van. Siker a boldogság. Most sikeres vagyok-e? Igen.” Az emberekhez való hozzáállásra a legbüszkébb az életben.
Törd át gátjaid – a világ legyél te magad.

"Egy vagyok a sok közül, de mégis különböző. És ez a különböző ami egy, abból nincs még egy. Ezért szeretek önmagam lenni."
Vedd egybe életed-halálod – a teljesség legyél te magad.”

Ő maga a Herczeg; kisbetűvel és Z nélkül!

 

Elérhetőség

Székely Sára Honlapja szekelysara94@gmail.com