Tudd mennyit érsz! Tudom mennyit érek! :) <3 (2016.07.18)

2020.12.19 08:35

 

Szeretem az életem! Szeretem a magányosan eltöltött órákat! Szeretem a hosszú hajókázásokat a Dunán! Szeretem a vicces képeket magamról! Szeretem azt, hogy nem tudom soha normálisan kifesteni a körmöm!Szeretem a világomat! Szeretem, hogy több száz ember hagyott valamilyen nyomot az életemben! Szeretem az idegeneknek címzett mosolyomat! Szeretem, hogy mindig bénázok! Szeretem, hogy csúnyán írok! Szeretem, hogy mezítláb töltök minden percet, amit lehet! Szeretem ha lepocsolnak! Szeretek másokat megnevettetni! Szeretem a nyüzsgést, amely bennem van! Szeretem a beceneveket, mert általuk ismertem meg Pán Pátert és a Kis Herceget! Szeretem, hogy addig zuhanyozhatok, amíg van meleg víz. Szeretem ha énekelhetem, mert bár a hangom az eszem számára borzalmas, a szívemnek gyönyörű! Szeretem őszintén megmutatni magam másoknak! Szeretem az élet nagy beszélgetéseit! Szeretem az automatákat! Szeretem az élénk színeket! Szeretem a nagy utazásokat, bár félek tőlük! Szeretem a vicces videókat! Szeretem a pszichológiát és a viselkedés kutatást! Szeretem a lábamat beletenni mindenféle vízbe, még ha utána magyarázkodnom is kell, hogy miért mosok lábat! Szeretek szerencsétlen lenni! Szeretem, hogy nem a ruhám határoz meg engem, hanem én a ruhámat! Szeretem a megnyerő címeket! Szeretem az élet szeretetét! Szeretem, hogy van bennem valami szabolcsi és valami régimódi! Szeretem, ha valaki rájön hogyan is működöm! Szeretem a természetet, mert otthon érzem magam! Szeretem hallgatni idegenek beszélgetését, mert így pár mondatot láthatok az életükből! Szeretem a logikámat, melyet képtelen vagyok érthetően elmagyarázni! Szeretek mosolyogni a világra! Szeretem megosztani mással a pillanatot! Szeretek kihajolni a mozgó jármű ablakán! Szeretem ha nekem címzett levél van a postaládában,még akkor is ha egy csekk is az! Szeretem bámulni a világot! Szeretem a másoknak felesleges információkat megtanulni! Szeretem a bolhapiacot és a lomtalanítást! Szeretem a művészi rendetlenséget! Szeretem a félreküldött SMS-eket! Szeretem a hibásan írt és rosszul megfogalmazott kiírásokat! Szeretem a galambokat, főleg a Budapestieket! Szeretem, hogy nem tudok suttogni és mindig hangosan beszélek! Szeretek a földön ülni vagy akár aludni! Szeretem, hogy szóba tudok elegyedni idegenekkel! Szeretek a külföldiekkel magyar szavakat kimondatni! Szeretem ha bőrig ázok és a szél összeborzolja a hajamat! Szeretem ha a film végét elképzelhetem, ezért sok filmet abbahagyok néhány perccel a vége előtt! Szeretem kimondani, ha elég! Szeretem megélni önmagamat! Szeretek elképzelni egy történetet a régi fényképekhez! Szeretek egy múló érzésről verset írni! Szeretem, hogy emléket adhatok másoknak! Szeretek mosolyogva integetni idegeneknek és bárkinek, bárhol és bármikor! Szeretem, hogy mindig nevetek a kínos helyzetekben! Szeretem, hogy mindig eltévedek, mert így van időm várost nézni! Szeretem annak az útnak a kalandosságát, mely végén megtalálom életem párját! Szeretem leírva látni a gondolataimat! Szeretem a véletlen találkozásokat! Szeretek búcsú nélkül távozni Szeretem a tudatot, hogy páratlan és értékes vagyok! <3 :) 

Elérhetőség

Székely Sára Honlapja szekelysara94@gmail.com