Boldogságom titkai:

2017.03.14 14:49

- Mindenkinek hangosan köszönök és rájuk mosolygok, amikor visszamosolyognak boldog vagyok.- Amim van megosztom másokkal, még akkor is ha ők fordított esetben ezt nem tennék, így örömet szerezhetek másoknak, boldog vagyok.- Megsimogatok egy kiskutyát, aki szembe jön velem az utcán, s mikor megnyalogatja a kezem és látom, hogy örül nekem, én boldog vagyok.- Megállok egy napsütötte utcasarkon, amikor érzem, hogy a nap simogatja az arcomat boldog vagyok.- Elolvasok egy viccel s nevetek rajta, majd elmondommásoknak is, és nekik is tetszik, így én boldog vagyok.- Nem stresszelek olyan miatt, ami nem létszükséglet. Nem érdekel ha kutyakakiba lépek, ha az orrom előtt zárja be az ajtót a sofőr, ha megázik a hajam, ha valaki rálép a lábamra, ha megveszik előlem az utolsó almás-fahéjes joghurtot, ha nem adják meg az elsőbbséget, ha valaki beszól az utcán. Mindez legyen a más baja, az én életem nem lesz ettől rosszabb. Kizára mindent ami elveheti az örömöt, boldog vagyok.-Őszintén magamat tudom adni, smint és álarc nélkül, de így is vannak barátaim. Önmagam lehetek, így boldog vagyok.- Tudom, hogy nem egy másik ember adja meg a boldogságot, mert a boldogság mindig mindenkinek elérhető, így boldog vagyok. -Tudom mennyit érek és mik az erősségeim, nem akarom más életét élni, és nem cserélném el a sajátomat senkiével. Székely Sára vagyok, ezért boldog vagyok.

Elérhetőség

Székely Sára Honlapja szekelysara94@gmail.com