Egy összevérzett hercegnői ruha

2022.04.26 08:54

Egy összevérzett hercegnői ruha
Férfi-női párbeszéd az ölelésről 

-Megölelnél, kérlek!
-Miért?
-Csak ölelj meg! 
-De te nem szoktad kérni, hogy csak öleljelek meg!
-Most kérem, gyenge női napjaimat élem. 
-Nagyon fáj a hasad? Ezért öleljelek meg?
-Már vettem be fájdalomcsillapítót. Az legalább a fogamra is jó.
 -Fáj a fogad is? Ezért öleljelek meg?
-Kivették a bölcsességfogamat. Az egész arcom görcsöl és fáj az álkapocs csontom, mert fúrták. Azért van bedagadva a fél arcom. 
-Zavar a kinézeted? Ezért öleljelek meg?
-Hatott a fájdalomcsillapító, de nagyon fáj tőle a gyomrom. Nem kívánok enni. Napok óta alig eszem. 
-Éhes vagy? Ezért öleljelek meg?
-Nem vagyok éhes. Nem is tudok ennii se a gyomrom, se a fogam miatt. Gyomoridegem van.
-Ideges vagy? Ezért öleljelek meg?
-Alig aludtam az elmúlt napokban. Sokat dolgoztam. Felriadtam éjjel is.
-Fáradt vagy? Ezért öleljelek meg?
-Nincs időm fáradtnak lenni. Mindenhol helyt kell állnom, itthon, a munkahelyen, a családban. 
-Eleged van? Ezért öleljelek meg?
-Néha nem érzem magam elég erősnek mindehez. Mindig nekem kell elől menni, míg a többiek követnek.
-Túl sok a felelősség? Ezért öleljelek meg?
-Ez ad célt az életemnek és értelmet. Így legalább hasznosnak érzem magam.
-Céltalan az életed? Ezért öleljelek meg?
-Nehéz néha felkelnem reggelente, főleg, hogy nincs mellettem senki.
-Magányos vagy? Ezért öleljelek meg?
-Jól esne néha szeretni valakit és viszonyt szeretve lenni?
-Nem érzed a szeretetet? Ezért öleljelek meg?
-Bizonyos módon érzem, de hiányzik az ami régen volt, amikor még nem voltam egyedül, amikor a szülőfalumban gondtalan gyermek voltam.
-Honvágyad van? Ezért öleljelek meg?
-Már itt az otthonom. Csak elszomorít néha ha a múlton gondolkodom és a jelenhez mérem azt.
-Szomorú vagy? Ezért öleljelek meg?
-Nem kifejezett szomorúság. Egyszer fent egyszer lent. Ilyen et a depresszió. Most lent vagyok, de legalább így megtanulom értékelni a boldog pillanatokat?
-Beteg vagy? Ezért öleljelek meg?
-Nem mondom magam betegnek, ez az én próbám: embernek maradni bármi is történik. Ragaszkodni az élethez keresztűl mindenen.
-Már nem akarsz élni? Ezért öleljelek meg?
-Szeretek élni, csak ne lenne ennyire nehéz! Csak lenne elég erős a hitem, hogy odafent valaki támogat.
-Kevés a hited? Ezért öleljelek meg?
-Küzdök azért, hogy hinni tudjak. Azért, hogy minden reggel felkeljek, és hogy végig tudjak csinálni egy-egy napot. Akkor is ha nincs ok, nincs cél. 
-Nincsen ok? Ezért öleljelek meg?
-Csak ölelj meg! Minden ok nélkül!



Olvass tovább: https://szekelysara.webnode.hu/

Elérhetőség

Székely Sára Honlapja szekelysara94@gmail.com