Haragudhatnék

2022.04.26 09:12

Haragudhatnék, toporzékolhatnék, mert nem vagy itt, de ma felfedeztem valami csodálatosat. Képes vagyok felidézni téged, s képes ismerni azt, hogy mit mondanál vagy tennél. Rezdüléseim a te rezdüléseid gyenge másai, s ócska poénjaim forrása mindig te leszel drága barátom. Tudom mit beszélnek rólunk, ócska szajha vagyok, ha hihetek a pletykáknak, de hadd beszéljék ha úgy jobb nekik. Barátok, örökké. Elcsépelt szavak, de az ember akkor jön rá mennyit érnek, amikor az örökkében már csak hinni tud, mert a másik nincs többé. Hogy eszembe jutsz e majd s kereslek e még? Minden nap, amíg élek. Minden pillanatban eszembe fogsz jutni, amit azt akartam, hogy láss s, hogy átélj velem. S én majd csak becsukom a szemem s elképzelem, hogy ott vagy. S ott leszel. 

Olvass tovább: https://szekelysara.webnode.hu/

Elérhetőség

Székely Sára Honlapja szekelysara94@gmail.com