Humor Herold(A)

2016.12.15 17:08

 

Belvárosi történet

- Hogy szolgál az egészsége? 
- Jelenleg szolgálaton kívűl van! 
- Akkor kérdem máshogy, hogy van? 
- Köszönöm a kérdést, magamon és házon kívűl. 
- Jaj, hogy kérdezzem, hogy megértse? 
- Szigorúan magyarul, a mondat végére artikulálva egy kérdőjelet. 
- Parancsol? 
- Igen, egy pohár jó hideg, frissen főt teát!

(hajnalban az író is soknapos) 
Nagyölelés- Sára

Az én világom 7 csodája:

1 Megérinteni egy másik ember kezét, nem soká' csak egy pillanatra. Egy pillanatra, mely alatt megáll a világ, az idő s a történelem.
2 Látni egy lehulló falevelet, mely repül bár szárnya nincs, s e repülése méltóságteljes, akárcsak a létezése.
3 Hallani saját szívem dobbanását, mely értem dobog születésem óta.
4 A pillanat, mikor eszembe jut valami, amit annyi ideig kutattam az elmém zugaiban mindhiába. Mégis elég egy pillanat s máris elmémben tündököl.
5 Egy könnycsepp, mely ok nélkül végiggördül az arcomon, majd besettenkedik a számba, s én "megízlelem". Általa érzem az élet ízét. 
6 Egy hangos, önfeled nevetés, mely jön s egy pillanatra rabul ejti a szívemet.
7 Az új esély tudata, mely a holnappal jön el, de ma még betakargat a remény takarójával. Mert élni sohasem késő!

Az én világom 7 csodája.....az én csodáim világa. Az élet romantikája 



 

Elérhetőség

Székely Sára Honlapja szekelysara94@gmail.com