Szavak

2022.04.26 09:07

Szavak
2021.03.01

Életet adtam a szavaknak. Az életemet adtam a szavaknak. Annyi minden történt s nekem mindig a szavak voltak a legjobb barátaim. Látni akartam őket, érezni a hatalmukat és világokat építeni belőlük. Láttam ezeket a világokat és másoknak adtam őket. A papíron leírva akartam tudni minden szót, melyet az elmém alkotott. Attól a pillanattól fogva, hogy minden betűt ismertem már nem volt, ami megállítson. Szerelmek, háborúk, szenvedések, örömök…mind papírra kerültek és másoknak adtam. Valaki mindig megteremti azokat a világokat, ahová mások el tudnak menekülni. A szavak élnek a papíron s érzésekké válnak azokban a szívekben, melyek olvassák. Odaadtam az összes érzésemet másoknak. Oda az összes emlékemet, amelyek meghatároznak. Mára elvesztem. Világokat teremtettem volt, hogy pénzért volt, hogy azért, mert szabadulni akartam egy érzéstől s most ezernyi világ él bennem és köröttem s mindegyik én vagyok de egyik sem. Ahogy a szám lassan olvassa mindazt mit papírra vetettem az elmém tudja, hogy az én világom, hogy én vagyok, de a szívem csak egy ismerőst lát. Meghasonlott a lényem, melyet eladtam a szavaknak, melyek életre akartak kelni. Mindegyik szóban ott vagyok mégis egyikben sem. Nem vagyok elbújva a sorok között…már nem. Akkor és ott amikor úgy döntöttem, hogy életet adok egy szónak ott voltam benne, de amint a tollat letettem elvesztettem az érzést. S most érzés nélkül csak arról tudok írni, aki a legjobb barátom lett, aki mindenemet elvett, hogy másoknak minden megadathasson. Boldog véget. Ezt akartam adni mindig…voltak könnyek és mosolyok elrejtve a szavakban, de boldog véget adtam másoknak. S hogy mennyit ér egy boldog vég? Remélem soha nem kell úgy megtanulni, ahogy nekem kellett. Ezernyi boldogtalan véget írtam át boldoggá. A boldogtalan végek élete az enyém. Valakinek ezt is el kellett vállalnia, de ne aggódj szövetséget kötöttem a szavakkal melyeket leírok. Én életet adok nekik a papír áltam, s én boldogtalan véggel együtt elvesztem az emlékeim, de te megkapod őket boldog véggel. 



Olvass tovább: https://szekelysara.webnode.hu/

Elérhetőség

Székely Sára Honlapja szekelysara94@gmail.com