Teremtésmű

2022.04.26 09:03

 Teremtésmű
2021.01.09

Világéletemben azt hittem különleges vagyok. Kicsi testemben egy csodálatos világ élet, mely rá tudott csodálkozni az élet legapróbb dolgaira is. Leguggoltam egy csiga mellé és megsimogattam, tátott szájjal néztem a szivárványt és kerestem a végeit, miközben szaladtam és próbáltam elkapni azokat. Hanyatt feküdtem a fűben és bámultam a madarakat s azt kívántam bárcsak én is tudnék repülni. Csodálattal bámultam a hangyákat még akkor is, ha azok a szobám ablakában garázdálkodtak. Szerettem a naplementéket és a napfelkeltéket. Életem legcsodálatosabb pillanata volt, amikor a cicám hasára tettem a kezemet és éreztem, hogyan rugdos odabentről sok-sok apró mancs. Majd megélhettem a születés csodáját, ami egyben a legundorítóbb dolog is volt, amit valaha láttam, de nem érdekelt. Csodáltam a teremtésművet és úgy éreztem haza értem. Figyeltem a százszorszépeket és a kék nefelejcset, milyen apró és törékeny virágok mégis mennyire gyönyörűek nekem. Számomra a mai napig nincs romantikusabb dolog mint bőrig ázni az esőben, mert akkor érzem igazán, hogy élek. Ez az élet romantikája. Bár mindez elmúlik egyszer ez nem tartja vissza őket attól, hogy amíg élnek örömet szerezzenek egy emberi lénynek. Világéletemben azt hittem különleges vagyok, mert tudtam, hogy  a teremtésmű  értem van és igazam is lett. 



Olvass tovább: https://szekelysara.webnode.hu/

Elérhetőség

Székely Sára Honlapja szekelysara94@gmail.com