Ne menekülj! A gyógyulás is munka, sőt…

2022.04.26 08:58

Ne menekülj! A gyógyulás is munka, sőt…
2020.12.08

Tíz éve menekülök olyan dolgok elől, amivel nem akartam szembe nézni vagy éppen túl gyengének tartottam magam ahhoz, hogy szembenézzek velük. Menekültem mindenhova. A napjaim nagy részét alvással, zenehallgatással és sorozatok nézésével töltöttem. Akkor és ott ez segített.

Könyörtelen mércék, így nevezi az orvostudomány, azt a sémát ami szerint érzek magammal és másokkal kapcsolatban. Volt nap az életemben, amikor tizennyolc órát dolgoztam de a a tizenkilencedikben már azt éreztem, hogy nem vagyok értékes, mert nem csinálok semmit. Tudom ezt épp elmével nem lehet felfogni.

Most a legfontosabb dolog, hogy elfogadjam, hogy a gyógyulás is egy munka. Amint ez megvan azt is el tudom majd fogadni, hogy jár a pihenés  is ehhez a munkához, még akkor is ha azok a módszerek melyekkel menekültem egy-egy túlhajszolt munkanap után mára megijesztenek és akaratlanul taszítanak.

A szellemi, mentális gyógyulás egy olyan munka, ami teljesen ellentétben áll azzal, amit szeretek s ami a komfortzónámba esik. Most ez a lecke, ezt kell tanulni. Befejezni a menekülést, elfogadni egy másik életformát ideiglenesen és szembe nézni azzal, hogy most egyetlen feladatom van, mégpedig a gyógyulás. 



Olvass tovább: https://szekelysara.webnode.hu/

Elérhetőség

Székely Sára Honlapja szekelysara94@gmail.com